Opis vadb

VINYASA FLOW JOGA

V Dancing Buddhi največ poudarka namenjamo vinyasa jogi. Bolj atletski tip joge, kateri izvira iz Ashtanga vinyasa joge (Ashtanga pomeni 8 stopenjska) imenovane tudi Raja ali kraljeva joga.

Vinyasa v sanskrtu pomeni »gibati se na poseben način«. Tako da vinyasa joga temelji sinhronizaciji giba z dihom, po načelu en gib-en dih. Predstavlja bolj dinamičen tip joge z dinamičnimi prehodi med asanami in povezovanju telesnih položaje z vinyasami. Z vinyasa jogo dodobra ogrejemo telo, pospešimo srčni utrip, aktiviramo mišice, tako da so napredovanja v globoke položaje in raztege varna in učinkovita. Enakomerno vpliva na moč in prožnost telesa ter nudi celostno vadbo celotnemu organizmu.

Vadba je primerna tako za začetnike, kot za bolj izkušene jogiste. Zavedamo se, da je vsako telo unikatno. Tako po anatomskih različicah, kot po sami zgodovini telesa kar se tiče poškodb, bolečin in omejitev gibanja. Prav zato je vsaka asana razložena in prikazana v različnih težavnostnih stopnjah

 

RAZLAGA POJMOV KATERE BOSTE ZASLEDILI MED NARAVNAVAMI

ASANA: telesni položaj

PRANAYAMA: dihalne tehnike

UJJAYI DIH: kontroliran dih skozi nos, ob katerem imamo rahlo priprto grlo

BANDHA: energetska zapora ustvarjena z kontrakcijo mišic